تاریخ خبر : 1399/03/12 تعداد بازدید : 1246


دوره های آنلاین کلاس های مکالمه

با ظهور اینترنت و پیشرفت تکنولوژی خصوصا در دهه اخیر، صنعت آموزش شاهد تحولات بسیاری خصوصاً در عرصه بر گزاری کلاس‌های آموزشی بوده است. در همین راستا بسیاری از کالج‌ها و دانشگاه‌های معتبر در سراسر دنیا اقدام به برگزاری کلاس‌های آنلاین یا "آموزش از راه دور" Distance Learning نموده اند...

 

خدمات کلاس های آنلاین:

دانشگاهها و موسسات آموزشی، بسیاری از دوره های آموزشی خصوصاً کلاس های پرطرفدار و کاربردی خود را بصورت مجازی یا آنلاین به علاقه مندان در همه جای دنیا پیشنهاد میدهند. از مزایای شرکت در این کلاس ها فراگیر بودن، عدم صرف هزینه گزاف جهت ایاب و ذهاب و یا اقامت، و امکان دسترسی راحت و شرکت در کلاس درس در محل کار و یا منزل و تنها از طریق اینترنت و یک کامپیوتر می باشد. با شرکت در کلاس های آنلاین، زبان آموز دیگر نیازی به اتلاف وقت در مسیر کلاس ها و ترافیک شهری ندارد.
از سوی دیگر، با افزایش مشغله ی کاریِ افراد در جوامع بزرگ شهری، اقبالِ عمومی جهت شرکت در کلاسهای آنلاین طی سالهای اخیر رو به افزایش بوده است. از اینرو بسیاری از افراد با توجه مشغله کاری خود طی روز، تمایل به شرکت در کلاسهای آموزشی و کسبِ مهارتهای زبانی بصورت آنلاین را دارند.

جدول زمان بندی کلاس های آنلاین آکادمی ایران مهر

دپارتمان بزرگسالان

 

دپارتمان نوجوانان

نام و نام خانوادگی
ایمیل
متن

آموزشگاه زبان های خارجی ایران مهر ایرانمهر گرمسار

اساتید مجرب زبان گرمسار رضا مهاجری