تاریخ خبر : 1397/07/12 تعداد بازدید : 4013


اولین دوره ی تربیت مدرس (TESOL Canada) در ایران

گروه آموزشی ایران مهر با همکاری آکادمی خاکی برگزار می کند:

اولین دوره ی تربیت مدرس (TESOL Canada)

تیسول (TESOL) چیست ؟

کلمۀ TESOL مخفف عبارت Teaching English to Speakers of Other Languages می باشد که یک مدرک بین  المللی و بسیار مهم جهت تدریس زبان انگلیسی است. بطوری که دارندۀ این مدرک بعنوان مدرس بین  المللی زبان انگلیسی معرفی می شود و می تواند در تمامی دنیا در آموزشگاه ها و کالجهای دولتی و خصوصی مشغول به کار شود. این مدرک از معتبرترین مدارک تدریس زبان انگلیسی در دنیا می باشد.

فواید ارائه مدرک TESOL چیست؟
در حال حاضر اکثر موسسات آموزشی در کشورهای دنیا به سوی این مدرک گرایش پیدا کرده اند و داشتن این مدرک را برای استخدام مدرس ضروری می دانند. فوائد ارائه چنین مدرکی عبارت است:
۱- ارائه یک الگو و طرح منسجم جهانی و تعریف یک استاندارد بین المللی منسجم برای تدریس زبان انگلیسی
۲- جلوگیری از اعمال سلیقه شخصی در تدریس که در کشور ما بسیارشایع می باشد.
۳- انتخاب مدرس برحسب استاندارهای جهانی و جلوگیری از انتخاب برحسب سلیقه یا روابط شخصی.
۴- اعتماد بیشتر والدین و فراگیران به مؤسساتی که مدرسان آن دارای مدرک بین المللی تدریس زبان انگلیسی TESOL می باشند.
۵- آسانتر شدن کار مدیران مؤسسات و مراکز علمی در انتخاب معلمان شایسته و باسواد جهت تدریس
۶- ضروری نبودن برگزاری آزمونهای تعیین سطح جهت استخدام مدرس برای کسانی که دارای این مدرک می-باشند.

 

چرا یک معلم زبان باید TESOL داشته باشد؟
۱- قابلیت و داشتن فرصتهای شغلی مناسب در کشورهای مختلف
۲- استاندارد سازی سطح مهارتهای تدریس خود با تراز بین المللی و همگام با مدرسین زبان در دنیا
۲- اهتمام به امر تدریس و کسب درآمد خصوصاً برای پوشش هزینه تحصیل حتی برای کسانی که در کشورهای دیگر در رشته های دیگر تحصیل می نمایند.
۳- کسب سهم بیشتری از بازار پر رقابت تدریس در بین معلمان و دارای قدرت بالا در پیشنهادرقم حق التدریس دریافتی از سوی موسسات و آموزشگاهها

 


تیسول کانادا TESOL CANADA

گواهی TESOL CANADA با هدف ارائه برترین سطح استاندارد در جهان، دوره های آموزشی مدرس و مترجم زبان های انگلیسی، فرانسه، اسپانیائی و ۱۱ زبان رایج دیگر را فراهم آورده و مطابق با استاندارد های بین المللی به طور گسترده در کانادا و سراسر جهان ارائه می دهد. در اکثر کشورها، دیپلم TESOL صادره از کانادا هم تراز با مدرک کاردانی و در کانادا و آمریکا معادل یک سال یا ۴۲ واحد دانشگاهی بوده و می تواند درب های بیشتری را بروی فرصت های شغلی و ادامه تحصیل بگشاید. مراکز آموزش زبان در جهان، اکنون با دقت بیشتری اساتید خود را انتخاب می کنند و گواهی  TESOL CANADA با ۲۰ سال سابقه در کانادا و سایر کشورها، جایگاه خود را در بین استانداردهای کسب نیروی انسانی در صنعت آموزش تثبیت کرده است. هر روز تعداد فراوانی از اساتید زبان از کشورهای خاور میانه و آسیائی تقاضا دارند در کشور خودشان دوره های TESOL را بگذرانند و گواهی معتبری با مُهر و تأیید وزارت کار و امور خارجه کانادا دریافت کنند در شغل حرفه ای خود ارتقاء یابند. وزارت کار و نیروی انسانی کانادا تأثیر مثبت دارندگان این گواهی را درکانادا را مورد بررسی قرار داده و آن را معتبر شناخته و تأئید کرده است.

چراگواهی TESOL CANADA؟

از آنجایی که تعداد اشخاصی که به جمع گروه زبان آموزان ملحق می شوند بطور روزمره در سطح جهان رو به افزایش است، نیاز مبرم و تقاضا برای اساتید مجرب و آموزش دیده مطابق با استانداردهای جهانی و دارای گواهی معتبر نیز رو به افزایش است. مدارس زبان در سراسر جهان اکنون با دقت بیشتری اساتید خود را انتخاب می کنند. اساتید زبان در کشورهای خاور میانه و آسیا که تقاضا دارند در کشور خودشان دوره های TESOL را بگذرانند و گواهی معتبری با مُهر و تأیید وزارت کار و امور خارجه کانادا دریافت کنند از طرق مختلف با TESOL CANADA تماس می گرفتند. بنا به تقاضای آنان، هم اکنون در کشورهای کانادا، ایاالت متحده، مکزیک، کاستاریکا، کره جنوبی، چین، تایلند، هند، پاکستان و ایران این امر اجرائی گردیده و اخذ این گواهی منجر به ارتقاء مقام و حقوق فوری آنان شده و درب هائی از فرصت های شغلی در سراسر جهان را برای آنان گشوده است.
فارغ التحصیلان با داشتن این گواهی معتبر بین المللی، قادرند با حدقل هزینه در کشور خود آموزش دیده و به کاریابی پرداخته و دستمزدی مطابق با توانائی و مدرک معتبر خود دریافت نمایند و زندگی حرفه ای خود را آغاز کنند.
مزیت‌های دریافت گواهینامه تیسول کانادا شامل:
۱- این مدرک نیاز به تمدید ندارد
۲- این دوره‌ها توسط اساتید مجرب بین‌المللی تدریس می‌شود.
۳- گواهینامه‌ها مستقیما توسط تیسول کانادا صادر می‌شود و دارای اعتبار از  وزارت کار کانادا و دولت فدرال کانادا می باشد.
۴- دارندگان گواهینامه تیسول کانادا می‌توانند در هر جا دنیا به کار مشغول شوند.

نام و نام خانوادگی
ایمیل
متن

آموزشگاه زبان های خارجی ایران مهر ایرانمهر گرمسار

اساتید مجرب زبان گرمسار رضا مهاجری