انگلیسی برای خردسالان


کودکان از ۲ و ۳ سالگی می توانند آموزش زبان دوم را آغاز کنند و زبان انگلیسی به عنوان زبانِ اول و بین المللی می تواند در آینده برای کودک شما مفید باشد. ما در آکادمی زبان ایران مهر  برای کودکانِ عزیز از سنین 4 تا 6 سال دوره های آموزش زبان را برنامه ریزی کرده ایم.

اگر دوست دارید کودک دلبند شما از سنین پایین با دنیای زبان انگلیسی آشنا شود و انگلیسی را بمانند زبان فارسی براحتی صحبت کند حتماً با ما تماس بگیرید تا شما را با برنامه های آموزشی این مرکز بیشتر آشنا نماییم.

ذهن پویا و فعال کودکان، ظرفیت بسیار بالا و توانایی های شگفت انگیزی دارد. در دپارتمان خردسالان و کودکان آکادمی زبان ایران مهر سعی کرده ایم با طراحی دوره های متنوع، انگلیسی را از طریق ایجاد فضای شاد، استفاده از انیمیشن های جذاب و کارتونهای زبان اصلی، بازیهای فکری مثل لِگو، طراحی و نقاشی و مهارت های خلاقانه از ذهنِ خلاق کودکان استفاده کرده و به آنها آموزش دهیم.

دوره آموزشی KIDS & POCKETS 

مجموعه آموزش KIDS & pockets  به عنوان یکی از مجموعه های خوب آموزشی زبان انگلیسی به خردسالان است. این مجموعه در 6  ترم آموزشی در سری KIDS  و سپس سری کتاب های Pockets مطابق با سیستم بریتانیایی ( British accent ) برای کودکانِ 4 تا 6 سال طراحی شده است. در این دوره ها از پک های fairyland استفاده میشود که شامل 4 حلقه دی وی دی آموزشی بوده است. این مجموعه دارای گزینه های انتخابی و متنوع همچون داستان، شعر و ترانه، آموزش لغات و فیلم می باشد. در مجموعه شادPOCKETS  فراگیران از طریق شعر، بازی، کار دستی و نقاشی نه تنها به زبان بلکه به مقوله فراگیری نیز علاقه مند می‌شوند. با توجه به جذابیت‌های این مجموعه و قرار گرفتن در موقعیت‌های واقعی و طبیعی حس یادگیری و اعتماد به نفس درکودکان ایجاد می‌گردد

 

این مجموعه زبان انگلیسی را از پایه به کودکان شما آموزش میدهد و حقیقتاً کمک بزرگی به والدین می کند تا بتوانند تمامی مطالب و نکاتی را که قرار است به کودکان بیاموزند را از طریق همین مجموعه آموزش دهند.

نحوه برگزاری : سه روز در هفته


آموزشگاه زبان های خارجی ایران مهر ایرانمهر گرمسار

اساتید مجرب زبان گرمسار رضا مهاجری