تورهای ایرانگردی IODET


بهترین شیوه برای ارتقای سطح دانش و مهارت زبان انگلیسی چیست؟ بدون شک، بهترین شیوه نشستن در خانه و حفظ کردن واژگان نیست. به اعتقاد ما، بهترین کار این است که از خانه بزنید بیرون و همراه ما به تورهای زبان انگلیسی بپیوندید.

از جمله اهداف آکادمی ایرانمهر، ارائه خدمات آموزشی زبان در محیطی بیرون از کلاس های ایرانمهر می باشد و از طرفی دیگر پاسخگویی مثبت نسبت به حضور دانشجویان در ایرانمهر همواره از اهمیت بالایی برخوردار بوده است . از جمله فعالیت هایی که در موسسه آموزشی ایرانمهر در پاسخ مثبت به این حضور طراحی و اجرا شده است، برگزاری گردش های  یک روزه به زبان انگلیسی IODET می باشد. اين دوره‌ها برای سطوح مبتدی، متوسط و پيشرفته برگزار ميگردد. در این راستا هدف بر این بوده است که  فعالیت های آموزشی در یک محیط متفاوت و مفرح برای علاقمندان  رقم بخورد .

هدف ما از برگزاری گردش های فوق آن است که فعالیت های آموزشی زبان با محتوای تور- سفر صورت بگیرد و یادگیری زبان در یک فضای واقعی به وقوع بپیوندد. شما ميتوانيد مهارتهای زبان خود را بهبود ببخشيد .جهت برگزاری این سفرهای آموزشی ،گروهی از اساتید مجرب ایرانمهر ما را همراهی می کنند.

دفترچه های آموزشی وهمچنین  اطلاعات عمومی و تخصصی در رابطه با تاریخچه مکان مورد نظر به انگلیسی ارائه می گردد. خلق تجربه کاملا متفاوت و شیرین از یادگیری زبان با حضور در تورهای آموزشی ایرانمهر برای شرت کنندگان هدف نهایی ما می باشد.

جدول زمانبندی تور ایرانگردی به زبان انگلیسی در سال 1397


آموزشگاه زبان های خارجی ایران مهر ایرانمهر گرمسار

اساتید مجرب زبان گرمسار رضا مهاجری