دوره ترکی استانبولی


کتاب Hit it معتبرترین کتاب آموزش زبان ترکی استانبولی است . این کتاب در 3 جلد طراحی و تنظیم شده است ، به طوری که جلداول سطح های A1-A2 جلد دوم سطح B1 و جلد سوم سطح های B2-C1 را پوشش می دهد.

این کتاب همراه با سی دی صوتی است که زبان ترکی استانبولی را گام به گام از مبتدی تا پیشرفته به طور سریع و بسیار موثر به زبان آموزان آموزش خواهد داد.آنچه این روش آموزشی را از دیگر متدهای آموزشی متمایز میسازد آن است که به صورت ساده وروان و هم زمان بر چهار مهارت زبانی تکیه دارد وزبان آموز علاوه بر آنکه بعد از به پایان رساندن کتاب اول آن به راحتی قادر به صحبت کردن است و این توانایی را نیز دارد تا نامه و متنی را به زبان ترکی استانبولی بنویسد و یا متنی نه چندان راحت را به زبان ترکی استانبولی بفهمد و مکالمات روزمره رابا لهجه ای صحیح بکار برد.

در این کتاب ها سعی شده زبان آموزان را برای آزمون Tomer  نیز آماده شوند. آزمون ترکی استانبولی Tomer  آزمونی است که همانند آزمون های بین المللی زبان های دیگر همچون IELTS, TOEFL, DALF, DELF, سعی کرده معیاری برای سنجش زبان آموزان فراهم نماید.

 

آگاهی از زبان ترکی و فرهنگ ترکی برای کسانی که مایل به تحصیل، کار و یا زندگی در ترکیه می باشند، مزیت بزرگی به شمار می رود. این امر تقریبا در مورد همه شهرهایی که زبان محلی متفاوتی دارند صادق است. اگر شما زبان محلی را یاد بگیرید، راحت تر می توانید فرهنگ منطقه را یاد بگیرید و راحت تر می توانید با مردم محلی ارتباط برقرار کنید. این کلیدی برای آشنا شدن با یک فرهنگ است.

از آنجایی که زبان ترکی مدرن بر اساس گویش استانبولی می باشد، این فرصت خوبی برای شماست تا زبان ترکی را در محیطی بسیار صمیمی با اساتید مجرب و نیتیو یاد بگیرید. موسسه ایران مهر  با ارائه بهترین امکانات آموزشی تلاش میکند که شما را در کمترین زمان ممکن برای سفر به ترکیه آماده کند.


آموزشگاه زبان های خارجی ایران مهر ایرانمهر گرمسار

اساتید مجرب زبان گرمسار رضا مهاجری