دوره های آمادگی IELTS - آیلتس


 

IELTS 

آزمون IELTS یا International English Language Testing System برای ارزیابی توانایی داوطلبین تحصیل، کار یا اقامت در جوامع انگلیسی زبان طراحی شده است. این امتحان توسط واحد Local Examination Syndicate دانشگاه کمبریج ، The British Council و مرکز IELTS استرالیا برگزار می شود و مراکز برگزار کننده آن در سرتاسر دنیا پراکنده اند. نتایج این آزمون در کشورهای مشترک المنافع انگلستان و بسیاری دانشگاه های انگلیسی زبان در اروپا و ایالات متحده معتبر است. این امتحان شامل چهار بخش (Speaking, Writing, Reading, Listening) است.

Bridging

زبان آموزانی که موفق به کسب نمره ی 4 در آزمون ماک شده باشند قادر خواهند بود که از این سطح به ادامه ی یادگیری مشغول شوند  ، در این سطح زبانی کتب Oxford Practice Grammar Intermediate , Focus on Vocabulary 1  تدریس می گردند .

Developing

در این سطح زبان آموزانی که موفق به کسب نمره ی 5 در آزمون ماک شده اند قادر به ثبت نام خواهند بود در این سطح کتب Complete IELTS , Grammar For IELTS , Focus on Vocabulary 2 مورد استفاده قرار خواهند گرفت .

Expanding

زبان آموزانی که در امتحان ماک آیلتس موفق به نمره 6 شده باشند می توانند از این سطح به ادامه یادگیری زبان بپردازند در این دوره کتب Complete IELTS  مورد استفاده قرار خواهد گرفت .

Post IELTS

این بخش مخصوص کسانی است که توانایی زبانی شان نزدیک به سطح مورد نظر در آزمون می باشد و نیاز دارند تا در کنار ارتقاء توانش های زبانی، بیشتر با فرم، محتوا و انواع سوالات آزمون آشنا گردیده و مهارت های چهارگانه زبانی خود را با گرایش آزمون تقویت نمایند

در این دوره ها، مجموع کتب تست آیلتس به همراه کتاب های مختلف آمادگی آزمون آیلتس بر اساس نیاز زبان آموزان توسط اساتید انتخاب و تدریس می شوند. متقاضیان می توانند، بر حسب نیاز و یا توصیه کارشناسان آموزشی، دوره ها را به صورت متوالی و یا موازی طی نمایند

 


آموزشگاه زبان های خارجی ایران مهر ایرانمهر گرمسار

اساتید مجرب زبان گرمسار رضا مهاجری